Menu Sluit
EN

Heb je een klacht?

De panden van SKAR zijn allemaal oud. We willen ze betaalbaar houden, en in een zo goed mogelijke onderhoudsstaat (niveau 3/4, je leest er meer over op deze pagina). Ondanks onze inspanningen gaat er soms iets mis. Op deze pagina lees je wat je moet doen als je een klacht hebt.

Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over:

  1. De manier waarop een dienst of reparatie is uitgevoerd
  2. De manier waarop je bent behandeld door een medewerker en/of aannemer
  3. Een belofte die niet is nagekomen
  4. Ons beleid

Een klacht gaat altijd over onze dienstverlening. Of de dienstverlening van een bedrijf dat wij voor je hebben ingeschakeld. Bijvoorbeeld een aannemer.

Klacht melden
Je kunt je klacht hier melden, of je doet dat door een e-mailbericht hierover aan ons te sturen. Je ontvangt dan een bevestiging van ons.
We bellen je om de klacht te bespreken en denken alvast na over een oplossing. We maken afspraken en plannen een vervolggesprek. Zo houden we je op de hoogte van de status van jouw klacht. We proberen jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Niet alles is een klacht
Voor een reparatieverzoek kan je gebruik maken van de portal op de website. Je kan daarbij inloggen met je debiteurennummer en de melding indienen. Ben je niet tevreden over hoe de reparatie is uitgevoerd? Dan kun je wel een klacht indienen.

Ben je het niet eens met ons beleid? Dan gebruiken we jouw klacht om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. We kunnen ons beleid niet meteen aanpassen. Daarom sluiten we deze klachten meteen af.

Komen we er niet uit?
Soms lukt het niet om samen een oplossing te vinden. Dan spreken we van een geschil. Vraag dan bijvoorbeeld Het Juridisch Loket om advies. Ook de Kunstenbond kan eventueel helpen.